4 Comments on “Dantes „Pragaras”, pamokos planas”

  1. Kilo dar viena gera mintis – palyginti, kurias nuodėmes „iš sąrašo” smerkė K.Donelaitis „Metuose”, kurios iš tų nuodėmių priklauso didžiosioms, o kurios – ne. Tai tiks ne tik samprotavimams, bet ir interpretacijos kontekstams.

  2. Ačiū už medžiagą. Be to, ją galima keisti ir pildyti ( net iki pamokų ciklo), pavyzdžiui, siūlyti mokiniams kurti bausmę už 7 moderniąsias nuodėmes, kurias 2008 m. kovo 9 d. patvirtino kažkoks Vatikano veikėjas; prieš tai tas nuodėmes galima išsamiai aptarti, rašyti samprotavimus, rengti diskusijas, rinkti medžiagą ir straipsnius, ruošti aplankus ar plakatus: 1. genetinis manipuliavimas; 2. abejotinos moralės eksperimentai su žmonėmis; 3. narkotikų vartojimas; 4. aplinkos teršimas; 5. socialinė nelygybė; 6. per didelis turtingumas; 7. veiksmai, dėl kurių daugėja vargšų.
    Šios 7 moderniosios nuodėmės – jau sugalvojau 🙂 – taps bent kelių dešimtokų kalbėjimo temomis, manau, bus labai įdomu.
    Gal mano trečiokams gimnazistams patiks ši tema – čia tiek aktualios medžiagos galima „pritraukti” 🙂 . Siūlau kad ir Manto Adomėno straipsnį „Ar nuodėmė jau tapo norma” (pagooglinkit ir rasit 🙂 )

Komentarai Išjungti.