Kur reikia, padėk trūkstamus skyrybos ženklus. (2 balai)
1.Vaikai pajuto tokį jėgų antplūdį kad, rodos, sienas galėtų versti. 2. Žiūriu į pažįstamą rašyseną
ir suglumęs tyliu. 3. Eisiu laukan pažiūrėti koks vėjelis pučia. 4.Jaučiu kaip šokinėja širdis
krūtinėje. 5. Tie kurie neatliks namų darbų žus nuo budelio rankos. 6. Patekau grupėn kurią
vadino antrąja klase.
Įrašyk praleistas raides. (3 balai)
Didž-jame kambaryje Grėtė sveikinasi su atvykus-s sveč-s. 2. Jis atidarė pirmutin-s duris. 3.
Sustoj- spo-sojome į išdykus- voverait-. 4. Baltas rūkas jau kelias ties tams- padang-. 5. Vaikas
paar-s iki pusryčių jau ne tiek ėjo paskui žagrę, kiek įsikib-s vilkosi. 6. Tu pagal saul- ieškoj-
kelio.
Sudėk skyrybos ženklus, pabrauk pagrindinį (——–) ir šalutinį ( ~~~). (5 balai)
Senis paklausė ar negalėtų valandėlei pasišalinti. Patekau grupėn kurią vadino antrąja.
Jei turėsi laiko aplankyk mane. Ten kur upė daro vingį stovi mano namai. Jam staiga
pasirodė kad kažkas įėjo į kambarį.
Kur reikia, padėk trūkstamus skyrybos ženklus. (2 balai)
Vaikai pajuto tokį jėgų antplūdį kad, rodos, sienas galėtų versti. Žiūriu į pažįstamą
rašyseną ir suglumęs tyliu. Eisiu laukan pažiūrėti koks vėjelis pučia. Jaučiu kaip šokinėja
širdis krūtinėje. Tie kurie neatliks namų darbų žus nuo budelio rankos. Patekau grupėn
kurią vadino antrąja klase.
Įrašyk praleistas raides. (3 balai)
Didž-jame kambaryje Grėtė sveikinasi su atvykus-s sveč-s. Jis atidarė pirmutin-s duris. Sustoj- spo-sojome į išdykus- voverait-. Baltas rūkas jau kelias ties tams- padang-. Vaikas
paar-s iki pusryčių jau ne tiek ėjo paskui žagrę, kiek įsikib-s vilkosi. Tu pagal saul- ieškoj-
kelio.
Sudėk skyrybos ženklus, pabrauk pagrindinį (——–) ir šalutinį ( ~~~). (5 balai)
Senis paklausė ar negalėtų valandėlei pasišalinti. Patekau grupėn kurią vadino antrąja. Jei turėsi laiko aplankyk mane. Ten kur upė daro vingį stovi mano namai. Jam staiga pasirodė kad kažkas įėjo į kambarį.