Ko moksleiviai turėtų mokytis literatūros pamokose? („Ryto allegro” įrašas)

Laidoje dalyvavo: Nida Poderienė, Vanda Juknaitė, Nijolė Toleikytė, Jūratė Voloskevičienė, Dainora Pociūtė- Abukevičienė, Regina Dilienė, Petras Gedvilas, Žydronė Kolevinskienė, Audrius Murauskas ir Onutė Baumilienė (titulų nenurodau, juos sužinosite klausydamiesi laidos 🙂 )

Literatūros specialistai pripažįsta, kad keičiantis visuomenės vertybėms, kultūrai, privalo keistis ir literatūros mokymo turinys. Tad kokią literatūrą moksleiviai turėtų skaityti mokykloje? Mokslininkai, pedagogai pastebi, kad šiandien dažnai moksleiviai nebesuvokia kultūrinės tėkmės, nebesusieja svarbių reiškinių. Todėl, atnaujinus lietuvių kalbos ir literatūros bendrojo ugdymo programas, vyresnėse klasėse per literatūros pamokas skaitydami tekstus moksleiviai gilinsis į kontekstą, kaups žinias apie istorines epochas. Kita vertus, kai kurie literatūrologai ir pedagogai nuogąstauja, kad nuo pastangų analizuoti, suprasti tekstą grįžtame prie informacijos kaupimo. Kas svarbiau: mąstymas ar žinojimas? Kaip vaikai turėtų būti mokomi literatūros? Mintimis dalinsis literatūros, švietimo specialistai, pedagogai, tėvų atstovai.

Daugiau laidų galite pažiūrėti lrt.lt archyve

Taip pat galima klausyti čia:
Nuoroda į įrašą ( Susirandate ir atsisiunčiate „failą”. Mūsų pokalbis yra maždaug nuo 01: 03: 15 minutės)

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

4 Comments on “Ko moksleiviai turėtų mokytis literatūros pamokose? („Ryto allegro” įrašas)”

Komentarai Išjungti.