Kas yra socialinė reklama? (Užduotys skirtos 7 klasei)

Parengė mokytoja Edita Gudžiūnienė:

Socialinė reklama vaidina svarbų vaidmenį įgyvendinant gerovės valstybės politiką, šviesdama, auklėdama visuomenę bei siekdama socialinės gerovės.

Socialinė reklama yra taikoma socialinėms problemoms spręsti ar siekiant jų išvengti.

Šis reklamos reiškinys atsirado jau senaisiais amžiais. Mokslininkai savo teiginį motyvuoja tuo, jog archeologai, atlikdami kasinėjimus. Viduramžio jūros regione, randa skelbimų, kviečiančių į renginius ar siūlančių įsigyti tam tikrų prekių.

Dažniausiai ši reklama būdavo vizualinė arba verbalinė. Vizualinei reklamai priskiriami piešiniai ant sienų ar uolų, esančių šalia kelio, o verbalinei– amatininkų, miesto šauklių dainavimas apie siūlomas prekes gyventojams. Šiandienos reklama yra skirtinga nuo pirmųjų reklamų.

Lietuvių kalbos žodynas pateikia tokį reklamos apibrėžimą: „skelbimas, plakatas, pranešimas ir panašios
priemonės, kuriomis siekiama plačiai paskleisti kokią žinią, patraukti vartotojus, pirkėjus; pats priemonių organizavimas.“