Ant kokių rifų užplaukė naujasis literatūrinis rašinys?

Norime to ar ne, esame liudininkai vis gilėjančio nesusikalbėjimo tarp mokytojų lituanistų ir mokslininkų, kūrusių naujas programas mokyklai. Konflikto ar nuolatinių „išpuolių“ iš mokytojų pusės esmė paprasta: praktikai, patikėję, kad ministro patvirtintos programos veikia de jure ir de facto, bando kiekvieną žinią, gaunamą iš UPC ar programos rengėjų, primatuoti prie dokumentų ir susiduria su akivaizdžiais nukrypimais. Kartais norisi jau tiesiai paklausti ministro G.Steponavičiaus: ar jo pasirašytos VU ir BE programos vis dar yra tie dokumentai, kuriais reikia mokytojui vadovautis darbe? Tuo tarpu mokslininkai ir jiems vadovaujantys ar net kartu su jais dirbantys ŠMM, UPC specialistai jokių priekaištų „negirdi“ ir viešai kaltina mokytojus stagnacija, nekūrybiškumu ar net kenkėjiška veikla. Situacija panaši į vaizduojamą rusų tautosakos žanre „niskladuški“: „Sėdi zuikis ant tvorikės, pabučiuok, gražuole, plytą“…

Visas straipsnis DIALOGE

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

10 Comments on “Ant kokių rifų užplaukė naujasis literatūrinis rašinys?”

Komentarai Išjungti.