Čia viena mano audito pamokų. Gal kam pravers 🙂 Pažiūrėkite kūrybiškai- aš susiplanavau tik „rėmus”, tačiau pamokoje dirbau daugiau improvizuodamas, mokiniai užsirašinėjo, kiekvieną klausimą aptardavom, pasiaiškindavom, kas buvo neaišku. Baigiau su skambučiu 🙂
p.s. namų darbų neuždaviau, tik priminiau, kad reikia kitai pamokai perskaityti novelę „Tavo veido šviesa”.
Kam neatidaro, kitas variantas: ROGĖS1
Keletas minčių:
*Niekada nesusimąsčiau, kad gyvenime per daug laiko skiriame malonumams.
*Kai skaičiau novelę, nesupratau, apie ką ji, o dabar jau aišku, kodėl čia tiek daug buvo kalbama apie roges.
*Supratau, kad tekstą reikia skaityti atidžiai ir jame ieškoti prasmių.
*Susimąsčiau apie gyvenimo laikinumą.
*Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad šią novelę galima susieti su Pranciškumi Asyžiečiu. Kai ruošiau pranešimą, mokytojas tik pasakė apie ką ruošti, bet nesakė,kam. Likau labai nustebęs.Pamokoj atradau tai, apie ką nebūčiau pagalvojęs (jį gavau sustabdyti, nes ėmė samprotauti, kad visiems reikia susimąstyti apie tai, kas buvo kalbama šioje novelėje, kad visiems reikia būti paprastiems… Na, sustabdžiau, nes reikėjo ir kitus išklausyti 🙂 )
… ir pan…
Na, maždaug tokie atsakymai (pacitavau beveik pažodžiui, nes gerą atmintį turiu 🙂 )
Petrai, o ką mokiniai sakė išmokę pamokoje? Labai smalsu 🙂
Kadangi ne visiems atidaro, įdėjau ir kitą variantą 🙂
p.s. nors čia nieko gero 🙂