Literatūrinio ir samprotavimo rašinio vertinimo normos ugdymo procese (200–250 žodžių)

Rašinio vertinimo normos, taikomos per egzaminą, tinka didesnės apimties (500–600 žodžių) rašiniams vertinti. Siūlomos vertinimo normos skiriamos 200–250 žodžių rišliems tekstams, turintiems visas tris struktūrines rašinio dalis (įžangą, dėstymą, pabaigą), vertinti ugdymo procese.

Raštingumo vertinimo taškų skaičių mokytojas gali nustatyti atsižvelgdamas į savo mokinių pasiekimų lygį ar kalbinę aplinką ir tik pamažu pereiti prie siūlomų vertinimo normų. Vienodas taškų skaičius už visus teksto aspektus (nurodyti vertinimo kriterijai) parodo vienodą visų gebėjimų svarbą rašant rašinį.

Vertinimo normos yra rekomendacinio pobūdžio. Jos gali būti keičiamos atsižvelgiant į užduoties pobūdį, jos sunkumą ar / ir vertinimo tikslus, parašytų žodžių skaičių (atitinkamai pridedama ar mažinama taškų už teksto raišką ir kalbos normų laikymąsi).

Informacija iš NŠA

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →