Menas – maišto priemonė

Ar įmanoma mokykloje literatūrą dėstyti taip, kad mokiniai ja „užsikrėstų“ nepagydomai?

Ar įmanoma pamokas organizuoti taip, kad jaunuolis visomis savo poromis pajustų, jog kultūra, menas – kaip įvairiomis formomis besireiškianti ir užfiksuojama žmonijos patirtis – yra ne kažkas jam svetimo ir tolimo, bet natūrali jo gyvenimo terpė?

Ar įmanoma, kad mokyklinio dalyko pamoka išties mokytų mąstyti ir provokuotų jauną žmogų tapti ne pilku siauražiūriu, dogmatišku stereotipų kaliniu, o laisva, visa krūtine kvėpuojančia kūrybinga asmenybe?

Tiesiog negali į minėtus klausimus atsakyti kitaip, kaip tik teigiamai, susipažinęs su kai kurių mokytojų darbo stilistika bei idėjomis.

Pristatome vieną būtent tokios darbo stilistikos pavyzdį – lietuvių kalbos mokytojos ekspertės Reginos Dilienės.

Straipsnis „Dialoge”:

Menas – maišto priemonė (santrauka)

Visą straipsnį rasite čia: DIALOGAS_27_0804

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →