Kaip padėti mokiniams savarankiškai gerinti lietuvių kalbos pasiekimus? Neuroedukacija paremtos leidinių serijos 5–8 kl. „Greita pagalba mokiniui!“ pristatymas

Renginio aprašymas:

Kaip suformuoti galimybes ir užduotis nuolat, kiekviename mokymosi etape, suteikti mokiniui pagalbą? Kokiais būdais atkreipti mokinio dėmesį į sąvokas, taisykles, paaiškinti, kodėl svarbu jų laikytis? Kaip pateikti teoriją, pasiūlyti atrasti pagalbą, kaip nagrinėti ir atlikti užduotis? Kaip motyvuoti mokinį, jei yra suklystama, atliekama neteisingai, kaip pateikti siūlymą dar pasimokyti taisyklių, jas pagrįsti pavyzdžiais ir pakartotinai atlikti užduotis? Kuo remiantis sudaryti sąlygas pasitikrinimo etape mokiniui savarankiškai įsivertinti taškais ir pažymiu, nurodyti lengvai atrandamus šaltinius, kur pasimokyti papildomai?
Įtrauki mokymo(si) sistema – tai naujas, neuroedukacija paremtas būdas padėti mokiniams siekiant geresnių rezultatų ir ugdant gebėjimą mokytis savarankiškai.

Lektorė – lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, vadovėlių, skaitmeninių užduočių ir leidinių savarankiškam mokymuisi autorė Auksė Pukinskienė.

Partneriai: Pedagogas.lt

NUORODĄ Į RENGINĮ ATSIŲSIME LIKUS VALANDAI IKI TRANSLIACIJOS EL. PAŠTU IR SMS ŽINUTE.

Renginys nemokamas. Dalyvių skaičius ribotas.

Po renginio bus išduodami mokytojo kvalifikacijos kėlimo pažymėjimai (pažymėjimai bus išsiųsti per 2 savaites po renginio).

R E G I S T R A C I J A

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →