Kolegė Rasuolė Karpejienė dalijasi gerąja patirtimi:
Padariau darbelį.Siūlau pasinaudoti.Nežinau kaip Jūs,o aš nuolat susiduriu su mokiniais ,kurie nemoka normaliai paklausti,suformuluoti savo klausimo,atsakymo…Gal tos nuotraukytės padės lavinti šnekamąją kalbą?Tai ,aišku,jaunesnių klasių mokiniams .Galima pasiūlyti mokiniams sugalvoti,ką gyvūnai sako.Galima panaudoti pedagoginei pertraukėlei.Anksčiau esu vedusi pamokas su gyvūnų nuotraukomis,mokiniams patikdavo galvoti,ką jie sako.
Panaši komunikacinė užduotis – 1 minutė vaizdo įgarsinimo (galima ir dvi).
1. Garsas išjungiamas ir žiūrima, kaip bendrauja dvynukai:
http://www.youtube.com/watch?v=_JmA2ClUvUY
2. Tada dviese plėtojant vieną temą sukuriamas dialogas taip, kad derėtų veikėjų nuotaika, judesiai (įgarsinti). Žiūrima kelis kartus.
3. Tik po mokinių užduočių atlikimo galima paleist įrašą. jei mokiniai matę įrašą – ne bėda.