< ...>Tokiame kontekste visi lituanistų ginčai dėl naujojo rašinio man atrodo tušti ir neprasmingi. Arba akcentuojama ne tai, kas svarbiausia. Nesakau, kad nereikia mokyti, kad nebereikia ugdyti. Kaip tik todėl, kad nesiruošiame pasaulio pabaigai, nereikėtų špagų kryžiuoti dėl… tuščios garbės. Ši lituanistų kova turėtų būti perkelta į esminį klausimą: kokias vertybes ugdome ir kokiu būdu? Ar dar esame įgalūs ką nors pakeisti? O gal dėl tų balų kaudamiesi pražiopsojom ką nors svarbesnio? Gal ir mūsų pačių pozicija primena vien savanaudišką garbės siekimą? Ar tikrai kovojame dėl tiesos ir šviesos?
3 Comments on “„Hamletas“ – pasaulėvartos klausimas”
Komentarai Išjungti.
Neskaičiau straipsnio. Pasijutau tundra – kas yra „pasaulėvarta”? Pasaulio vartymo būdai? Net gėda klausti…
Nemėgstu, kai kalbama ‘mes’ vardu. Juk autorė galėtų klausti: „Ar dar esu įgali ką nors pakeisti?” Ir tada su savo asmenine ‘pasaulėvarta’ toliau dirbi kasdienius darbus…
Nesąmonė… Kokią teisę ta mokytoja turi nurodinėti, už ką mes turime kovoti („Ši lituanistų kova turėtų būti perkelta į esminį klausimą: kokias vertybes ugdome ir kokiu būdu?”)??? Tegul ji SAVO kovą kelia į kokį nori lygmenį, į kokį nori klausimą, bet nurodinėti kitiems – čia jau žemiau jūros lygio. Man, pavyzdžiui, jos keliamos problemos visai neaktualios.