Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

11 Comments on “Kaupiamojo vertinimo patirtis”

  1. Niekaip nesuprantu… Ar mokinys per pusmetį galį gauti net iki 5 pažymių, kuriais nevertinami nei jų gebėjimai, nei žinios? Ką reiškia mažesnis balas dėl to, kad praleido pamokas, nors atsiskaitė?

  2. Man irgi nereikėtų pažymių,jeigu pagal juos nebūtų po to priimami vaikai studijuoti aukštosiose mokyklose arba kolegijose.Ir jeigu nuo jų nepriklausytų mokės tėvai apvalią sumelę už mokslus ar nemokės……

  3. @Rasuole
    O tai ką tada atspindi pažymiai?
    Aš kalbu ne apie pp ar np 🙂 Aš kalbu apie įskaitinius darbus, įvertintus pažymiu 🙂 Tie įskaitiniai darbai: rašiniai, kontroliniai darbai, testai, kalbėjimas, kontrolinė apklausa. Ir , sakydamas, kad galėčiau atsisakyt pažymių, apeliuoju į sąmoningumą- mokomės ne dėl pažymio, o tam, kad išmoktume … Aišku, tai irgi iš fantastikos srities 🙂
    p.s. Jūs nerašote pažymių už mano anksčiau išvardintus dalykus, bet tai nereiškia, kad visi taip daro. Tikrai žinau tokių pavyzdžių…

  4. Na čia jau iš fantastikos srities…..Niekada nerašau pažymių už buvimą klasėje,už sąsiuvinių turėjimą ar dėl krepšelio.Rašau pažymius už žinias arba bent už darbą….Negi Lietuvoj jau tiek ,,nusivažiavo ”mokytojai?Ar pažymiai atspindi gebėjimus?O tai kaip tada tėvams žinoti ,kiek vaikai verti,kaip mokosi,kaip stengiasi??Žinokit,žinau pažymius už įskaitinius darbus-p.p.ir samdau mokytoją papildomai su vaiku dirbti,nes man tas įskaitinis p.p.-niekas…….

  5. @Rasuole
    Mama žinotų pažymius už įskaitinius darbus. O ar pažymiai visada atspindi gebėjimą/us? Žinau kolegų, kurie rašo pažymius už buvimą klasėjė, už tai, kad turi sąsiuvinį, už tai, kad mokyklai naudingas dėl krepšelio… 🙁

  6. Rašau kaip mama.O kaip man tada sužinoti ,kiek moka mano vaikas,jei nėr pažymių?

  7. Prisipažinsiu, kad ir man, kaip ir ,,barako” buvusio kambarioko žmonai (Redai 😀 ), kaupiamasis vertinimas yra ,,tamsus miškas”. Praktiškai aš jo netaikiau, tik keletą kartų išbandžiau. Šiemet, pasinaudodamas kolegės Reginos idėjomis, bandau irgi pliusus- minusus ir mažuosius pažymius. Nežinau, kas gausis. Man velniškai norisi kuo mažiau popierizmo. Ir apskritai didžiosiose klasėse aš esu linkęs kuo mažiau rašyti pažymių- jei galėčiau, iš viso jų atsisakyčiau 🙂 Daryčiau tik įskaitinius darbus (už ciklą arba skyrių ar kelis ir už rašto darbus).

  8. Aš visose klasėse taikau pliusų-minusų sistemą: už 10 surinktų ženklų rašau pažymį. Dar yra „mažieji pažymiai” už smulkius darbelius, pavyzdžiui, pratimą, namų darbą; iš trijų „mažųjų pažymių” vidurkis rašomas į žurnalą.

  9. Ačiū , bet gal kas galite pasidalinti vertinimo sistema (11-12 kl.) GIMTOSIOS lietuvių kalbos pamokose. būtų įdomu ir naudinga, nes ši sritis daug kam „buksuoja”:)

  10. Ačiū ačiū ačiū 🙂 Kaupiamasis vertinimas – mano silpnoji vieta 🙁

Parašykite komentarą