Kolegos, sulaukiu ne vieno laiško, kur klausiama, kaip vertinti testus, tiksliau, kaip surinktus taškus paversti pažymiu.
Aš pats vertinu taip: surinktą taškų skaičių dauginu iš 10 ir tada daliju iš galimo surinkti taškų skaičiaus. Pavyzdžiui, teste galima surinkti 30 taškų, mokinys surinko 23, darau taip:
230/30 , gaunu 7,6 ir rašau 8.
Pats jaučiu, kad galbūt šis mano taškų- pažymių atitikmuo nėra tobulas. Kaip darote, kaip vertinate Jūs? Pasidalykite patirtimi.
16 Comments on “Testų (gramatikos, teksto suvokimo užduočių) taškų vertimas pažymiu”
Komentarai Išjungti.
Aš taip pat padarau tokią lentelę
Klasikinis testų vertinimo principas yra labai paprastas-pusę taškų surinkai, vadinasi -gauni 4 arba 5.Artmetika tokia- 30 taškų maksimum, tai išdėlioju vertinimo lentelę taip, kad būtų 12-15 taškų įvertinta 5.Lentelė padarau ir mokiniams viskas būna aišku.
@Petras Gedvilas
@Petras Gedvilas
AVILYJE įdėtas pakomentuotas rašinys.
Man irgi problema su vertinimu…Nelietuviškos mokyklos juk kitoks lygis.Esu pasimetusi.Man per auditą pasakė,jog turėjau pamokos pradžioj pasakyti,kad jeigu vaikai iš 15 sakinių 12 parašys teisingai,tai jie jau temą moka…O kodėl būtent tiek?O per egzaminus kaip vertins mano mokinius?Juk mano dalyko egzaminas privalomas.
Ten nėra jokių rašinių komentarų (kiek supratau). Yra tik pataisyti darbai, tie patys, kur ir pas mus kolegos atsiuntė.
Oi, kolege Regina, Jūs labai šmaikšti Avilyje. Vos dabar nesprogau iš juoko 😀 Cituoju 😀
@baltrita
Tie Nidutės pažadai tarsi krentantys žiedai :)…
„Avilyje” Nauckūnaitė p.Petrui pažadėjo sausio 2 d. įdėti jo mokinio/-ės įvertintą darbą, šiandien jau sausio 15 d., o to darbo kaip nėra, taip nėra. Beje, kolegos, gal kas nors ten bandėte atlikti vertinimo užduotis ir galite pasidalinti pastabomis, kurios ten skelbiamos? Prašėme jau ir anksčiau… Negi taip sunku…
Taškus susieju su balu. Ir nebūtinai surinktų taškų skaičių daliju iš galimų surinkti taškų skaičiaus. Tiesiog paskirstau taškus pagal situaciją. Jei klasės skirtingo lygio, tai ir taškus skirtingai paskirstau: silpnesnėje klasėje nuleidžiu kartelę.
Diktantus verinti dar sudėtigiau. Juk iš tikrųjų tai šiandien neturime tinkamų vertinimo normų. Pamenu, kad kažkada gerb. Nida buvo žadėjusi suburti grupę lituanistų, kurie parengtų tokias normas.
Vertinu taip pat, kaip kolega Petras.
Aš vertinu taip pat kaip ir gerb.Petras,kiti kolegos.
Mes turim mokykloje įsivedę procentinį vertinimą, pvz. surinkęs mokinys 30 – 40 taškų – gauna 4, 41 – 54 – 5, 55 – 65 -6, 66-76-7, 77-87 -8, 88-95- 9, 96-100 – 10, o 20-29 -3, 10-19 -2 ,
Aš vertinu dar paprasčiau: surinktų taškų skaičių daliju iš galimų surinkti taškų skaičiaus (su dešimtosiomis dalimis): pvz., galėjo surinkti 32 taškus, surinko 24. Tada 24:3,2=7,5
Apvalinu iki 8.
Gal vertėtų mumatyti, tarkim, 30 ar 25 proc. ribą, kurią reikia įveikti, kad gautų patenkinamą pažymį, o tada jau skaičiuoti procentus. O dėl kolegos Petro vertinimo visiškai sutinku, taip skaičiuoju.
@LinaCh
O kaip vertinate, pavyzdžiui, skyrybos testus, kuriuos sudarinėjate patys ir kuriuose nėra taškų? Tarkim, duodame sudėlioti skyrybos ženklus 15-oje sakinių. Už kiek klaidų kiek rašote? Kartą bandžiau skaičiuoti sakiniuose privalomus parašyti skyrybos ženklus – jų buvo apie 80. Ar logiška čia būtų skaičiuoti matematiškai? Tada dar už 8 skyrybos klaidas turėtume rašyti 10, o už 16 klaidų – 9… Kažkaip labai jau dosniai atrodo… O kaip jums?
Aš vertinu taip pat:)
Ir aš taip vertinu 🙂