Samprotavimo mokymas: rašinio temos apsibrėžimas, įžangos kūrimas (teorija ir pratybos)

Tai medžiaga mokiniams, kuriems kyla problemų rašant samprotavimo rašinius, kaip apsibrėžti temą, pagrindinę mintį ir tinkamai sukonstruoti įžangą. Kūrybiškumo čia nedaug, tiesiog elementari pagalba – teoriniai reikalavimai ir pratybos su viena tema. Kai ką panaudojau iš rudenį įkeltos pateikties apie rašinio įžangą (autorystė nenurodyta). Pridedu du failus – pateiktį (teorija + praktika) ir word’inį – svarbiausios tezės, kurias po pristatymo galima išdalinti mokiniams.

Pristatymas: Įžangos kūrimas 

Tezės: Įžangos kūrimas

16 Comments on “Samprotavimo mokymas: rašinio temos apsibrėžimas, įžangos kūrimas (teorija ir pratybos)”

  1. Ačiū…
    Mokiniams dar galite patarti, jog įžangą galima rašyti kartu su pabaiga, kai dėstymas jau parašytas. Tada neužmirš susieti ne tik su D.P., bet sies ir su pabaiga. Aš mokiniams siūlau įžangoje paaiškinus temos rakt. žd. formuluoti problemą. Dėstyme ją turi išspręsti įtikindami pavyzdžiais, o pabaigoj – suformuluoti pagr. mintį. Žinoma, tai tikrai nesunku tiems, kurie valdo ir mintį, ir struktūrą…

  2. Malonu, kad pasirodė naudinga.:) Dabar panašiu principu sisteminu medžiagą apie dėstymo pastraipų kūrimą ir komponavimą. Ateinančią savaitę pasistengsiu įkelti.

  3. Ačiū, Vytautai, už naudingą medžiagą. Būtinai panaudosiu:D

Komentarai Išjungti.