Prastoki 15-mečių pasiekimai aiškinami ir gariūniniu-ekonominiu kontekstu

Orientacija ne į ugdymą, bet į valstybinius egzaminus ir testomaniją, tebevyraujanti pasakojimo-atsakinėjimo metodika, gariūninis-ekonominis kontekstas, problemų nematantys mokyklų vadovai. Taip nedžiuginančius tarptautinio penkiolikmečių tyrimo PISA rezultatus aiškina prezidentės patarėja Virginija Būdienė. Tuo metu švietimo specialistė Lilija Duoblienė pataria tyrimo rezultatų stipriai nesureikšminti ir į juos nesiorientuoti. Plačiau skaitykite čia- >>>

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

One Comment on “Prastoki 15-mečių pasiekimai aiškinami ir gariūniniu-ekonominiu kontekstu”

  1. Švietimo viršūnėlės nenori ŽINOTI priežasčių, nes užtektų į veidrodį pažiūrėti. Jie greičiausiai ateityje atsisakys dalyvauti šiame tarptautiniame tyrime, o vietinius rezultatus visada galima suklastoti. Beje, nacionaliniai tyrimai jau seniausiai rodė, kad situacija tragiškai blogėja…

Komentarai Išjungti.