„Pagal tirtąsias skaitymo kompetencijas Lietuvos mokiniams geriausiai sekasi tekste rasti informacijos, o prasčiausiai – vertinti teksto turinį ir formą. Lietuvos mokiniai geriau supranta tęstinius (pasakojimai, aprašymai ir kt.) nei netęstinius (lentelės, diagramos, žemėlapiai, schemos, kvitai ir kt.) tekstus.”
Verta apmąstyti priežastis. Jos slypi ir ugdymo bei egzaminų programose, jų integravime, mokymo turinio siejime/nesiejime su gyvenimu, vadovėliuose ir metodikoje (susistemintos bent jau mokant lietuvių kalbos nėra), mokytojų kvalifikacijoje… Sąrašą galima tęsti.
„Pagal tirtąsias skaitymo kompetencijas Lietuvos mokiniams geriausiai sekasi tekste rasti informacijos, o prasčiausiai – vertinti teksto turinį ir formą. Lietuvos mokiniai geriau supranta tęstinius (pasakojimai, aprašymai ir kt.) nei netęstinius (lentelės, diagramos, žemėlapiai, schemos, kvitai ir kt.) tekstus.”
Verta apmąstyti priežastis. Jos slypi ir ugdymo bei egzaminų programose, jų integravime, mokymo turinio siejime/nesiejime su gyvenimu, vadovėliuose ir metodikoje (susistemintos bent jau mokant lietuvių kalbos nėra), mokytojų kvalifikacijoje… Sąrašą galima tęsti.