Uždaviny turi atsispindėti ne tik rezultatas, bet ir veikla pamokoje.
Mokiniams uždavinį reikia skelbti paprasčiau, trumpiau, pavyzdžiui: „Pamokos gale iš pamokos medžiagos turėsite suformuluoti bent 3 gero valdovo savybes”, „Pamokos pabaigoje įvardysite bent 2 gamtos aprašymo ypatybes ir pasitikrinsime, kiek radvaniškų žodžių ir jų junginių įsiminėte skaitydami apie Lietuvos gamtą”, „Pamokos gale skaitydami vieni kitų darbus (gamtos aprašymo atpasakojimus) patikrinsite, kaip sekėsi naudoti citatas”, „Pamokos pabaigoje pasakysite bent 3 dalykus, dėl kurių „Radviliada” aktuali ir šiandien”, „Pamokos pabaigoje turėsite „Radviliados” medžiaga iliustruoti tam tikrus teiginius, tad būkite dėmesingi”, „Pamokos pabaigoje pasakysite po 3 argumentus „už” ir „prieš”, dėl ko šitą kūrinį reikėtų ar nereikėtų įtraukti į programą”.
Kai pamokos gale patikrinsite, kaip įvykdytas uždavinys, nepamirškite REFLEKSIJOS.
Ir dar – jei koks nors mokinys vėluotų į pamoką, netrukdykite pamokos aiškindamiesi, kas ir kodėl – tiesiog dirbkite, kailį vėluotojui išskalbsite vėliau, kai išvyks auditas :).
Petrai, dažniau pakankinkite 😀 Ačiū, Vytautai 🙂
Aha 😀
Tiek prikankinau, kad nebeapsikentęs patalpinai visiems 😀
Uždaviny turi atsispindėti ne tik rezultatas, bet ir veikla pamokoje.
Mokiniams uždavinį reikia skelbti paprasčiau, trumpiau, pavyzdžiui: „Pamokos gale iš pamokos medžiagos turėsite suformuluoti bent 3 gero valdovo savybes”, „Pamokos pabaigoje įvardysite bent 2 gamtos aprašymo ypatybes ir pasitikrinsime, kiek radvaniškų žodžių ir jų junginių įsiminėte skaitydami apie Lietuvos gamtą”, „Pamokos gale skaitydami vieni kitų darbus (gamtos aprašymo atpasakojimus) patikrinsite, kaip sekėsi naudoti citatas”, „Pamokos pabaigoje pasakysite bent 3 dalykus, dėl kurių „Radviliada” aktuali ir šiandien”, „Pamokos pabaigoje turėsite „Radviliados” medžiaga iliustruoti tam tikrus teiginius, tad būkite dėmesingi”, „Pamokos pabaigoje pasakysite po 3 argumentus „už” ir „prieš”, dėl ko šitą kūrinį reikėtų ar nereikėtų įtraukti į programą”.
Kai pamokos gale patikrinsite, kaip įvykdytas uždavinys, nepamirškite REFLEKSIJOS.
Ir dar – jei koks nors mokinys vėluotų į pamoką, netrukdykite pamokos aiškindamiesi, kas ir kodėl – tiesiog dirbkite, kailį vėluotojui išskalbsite vėliau, kai išvyks auditas :).
Petrai, dažniau pakankinkite 😀 Ačiū, Vytautai 🙂
Aha 😀
Tiek prikankinau, kad nebeapsikentęs patalpinai visiems 😀