Kolegė Rūta Čėsnienė dalijasi gerąja patirtimi:
Skaitomiausi įrašai
Autorius Petras Gedvilas
Svetainės administratorius
Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →2 Comments on “Pamoka 6 klasėje: pasakojimas su aprašymo elementais”
Komentarai Išjungti.
Džiaugiuosi, kad patiko. „Eurovizijos” principas: balsuoti už save negalima, tik už kitus. Pamokos pabaigoje mokiniai jau išeidami iš klasės ant lipniųjų lapelių užrašo savo vardą ir skiria „balsą” labiausiai patikusiam klasės draugų darbui (priklijuoja ant kitos grupės darbo). Grupės mato, kaip jas vertino kiti ir patys vertina. Geriausiai, mokinių nuomone, atliktas darbas būna visas aplipęs spalvotais lapeliais. Gražu 🙂
Ačiū 🙂 Labai patiko. Naudinga ir dėl įsivertinimo 😉
Beje, gal galite plačiau paaiškinti Eurovizijos įsivertinimo metodą?