Kolegė Danutė Laumienė rekomendavo nuorodą, kurioje pateiktas šis lietuvių kalbos modulių programų vidurinio ugdymo 11-12 kl. metodinių rekomendacijų projektas (2011-06-22).
Tai lietuvių kalbos modulių programų 11- 12 kl. metodinės rekomendacijos, parengtos VŠĮ Literatūros ir edukacijos centro. Deja, šioms rekomendacijoms buvo uždegta raudona šviesa. Tačiau, anot literatūrologės Loretos Mačianskaitės, čia „rasite visokių įdomių nuorodų, pasiūlymų, planų, kurie, tikiu, bus naudingi”:
Ar yra kažkur ir likusių modulių rekomendacijos? Ypač dabar įdomu būtų modulis „Asmens sampratos raida”
Mieli kolegos, jeigu iškiltų klausimų dėl mūsų parengtų modulių, drąsiai kreipkitės. Gali būti kai kas neaišku, nes UPC svetainėje skelbiamos tik 4 modulių rekomendacijos (jų 8); pačios programos šiuo metu įteiktos vidiniam recenzavimui. Laukiu Jūsų atsiliepimų. Loreta Mačianskaitė
@Perpetua
Taip, nemažai. Beje, nemažai tekstų turėjau ir savo kompiuteryje, taigi sukūriau naują kategoriją „Virtuali biblioteka”: http://www.kalbam.lt/?cat=45
Gal bus patogiau viską rasti vienoje svetainėje 😉
@daliuka
Nemažai tekstų jau dabar yra paskelbti internete:
http://www.antologija.lt/texts/texts_l.html
Tikrai rasite ir „Sename dvare”, ir „Baltą drobulę”.
Kai institutas „ spaudė” užsisakyti naujas chrestomatijas, iš ŠMM pasirodė raštas, kad tekstus(naujus) rasime elektroninėje bibliotekoje…Gal ir tai gelbės kiek…
Pirmiausia – tai pateiktas modulio planas NUOSTABUS. Štai taip ir reikia dirbti :). Kalbėdama apie tautinę tapatybę pati buvau sumąsčiusi naudoti T.Venclovos „Aš dūstu” ir po jo sekusius straipsnius :).
O dėl knygų, tai darau taip kaip p.Petras :). Suvienodėjom :). Be to, per pamokas dirbame su ištraukomis,kurias vaikai atsišviečias, o paskui įsiklijuoja į sąsiuvinius (mes naudojame A4 formato sąsiuvinius).
@daliuka
Dalinuosi savo gal ir ne kokia patirtimi. Kūrinius liepiu skaityti vasarą, prasidėjus mokslo metams iš anksto primenu, kokius kūrinius artimiausiu metu nagrinėsime. Patariu (skaitant) darytis mini konspektus- apie ką kūrinys, kokios temos,problemos, veikėjai ir pan. Kai kurie pasirašo patirtus įspūdžius. Taip ir verčiamės- kūrinių ant suolo neturime, naudojamės tais užrašiukais.
Aišku, perskaito ne visi ir ne viską, nors tikrinu ( kaupiamasis pliusų- minusų vertinimas: 10 kūrinių, rašau pažymį). Kažkas dar toje mano sistemoje netobula, bet efektas yra.
Kolegos, kaip sprendžiate privalomų kūrinių stygiaus bibliotekoje problemą? Tarkim, „Sename dvare” turime tik šešias knygas, „Baltos drobulės” – dešimt… Kai kada mokiniai sako, kad ir kitose bibliotekose kūrinių negavo. Ką darote, kai ne visi ant suolo turi kūrinį?
Dabar turėtų atidaryti.
Neatidaro…