Liūdna,kad egzaminas nepateisino mokinių lūkesčių.Vertindavau mokinių darbus pagal visus
kriterijus.Vaikai žinojo savo lygį,nes valstybinius taisau daug metų,dalyvavau visuose mokymuose,taisydavau dabus Lituanistų avilyje.Tie,kurie mokėsi,gavo prasčiau negu tie,kurie voliojo durnių.Žinoma,yra šimtukas,bet jis nedžiugina,nes nepelnytai nuskriausti darbštuoliai.Manau,vertintojų kompetencija arba noras pasirodyti išmintingam…
Laimute, nežeminkit kolegų…
Mano grupėje (Vilniaus) buvo nedėstančių vyriausiose klasėse, bet jie konsultavosi su dėstančiais – apskritai visus neaiškius ar problemiškus atvejus stengėmės aiškintis… Gal tokioms užduotims, kai autoriai ir temos sunkiai susikalba, atlikti mokinio raštingumas ir išprusimas yra kliūtis – kuo „tuštesnis” mokinys, tuo geriau?