Kūrybiškumo ugdymo situacija Lietuvos mokyklose

Ar yra palanki aplinka kūrybiškos asmenybėsugdymui mokykloje?

Ar pamokose ugdomas mokinių kūrybiškumas?

Ar mokytojai ir mokiniai kūrybiškumo ugdymo
procese yra partneriai, bendraminčiai?

Kas trukdo mokytojams ir mokiniams būti
kūrybiškiems?

Kokiose pamokose labiausiai ugdomas mokinių
kūrybiškumas?

Ar mokytojai įžvelgia mokinių kūrybines potencijas?

Ar yra palanki aplinka kūrybiškos
asmenybės ugdymui mokykloje?

Tyrime dalyvavo:
370 mokytojų;
416 dešimtos klasės mokinių.

Tyrimas atliktas 12 Lietuvos mokyklų. Jų tarpe:

6 gimnazijos, 5 pagrindinės, 1 vidurinė;
3 mokyklos didžiuosiuose miestuose, 4 rajonų
centruose, 5 miesteliuose.