Kolegė Dainora Biliūnaitė dalijasi gerąja patirtimi (įspūdžiai iš stažuotės Suomijoje):
Skaitomiausi įrašai
Autorius Petras Gedvilas
Svetainės administratorius
Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →3 Comments on “Kūrybiškumo ugdymo pamokose geroji patirtis Suomijoje”
Komentarai Išjungti.
Pažintis su Suomijos švietimo sistema, kolegų patirtimi tikrai buvo naudinga. Nors jų darbo sąlygos ir valstybės vykdoma švietimo politika mums tik graži Kalėdinė pasaka…
Gaila, bet apie siužeto metodą tik tokia informacija. Pavyzdžių nėra, tik teorija.
Išbandėme paveikslėlių metodą, kuris yra labai populiarus. Pirmiausia mokiniai (darbas grupėse arba poromis) išsitraukia po vieną mokytojo iš anksto paruoštą paveikslėlį (kažkokio daikto, vaisiaus, daržovės ar pan.) užklijuotą ant spalvoto popieriaus lapo. Užduotis: parašyti penkias to daikto savybes, ypatybes ar pan. Po to mokiniams siūlomas kitas paveikslas bet kokio daikto (užklijuotas ant balto popieriaus lapo), kurį taip pat išsitraukia kiekviena grupė. Užduotis: pirmojo daikto savybėmis, ypatybėmis atnaujinti, sušiuolaikinti antrajame paveiksle pavaizduotą daiktą (kokio negalima nusipirkti parduotuvėje). Atliktas užduotis pristato klasės draugams. Tai puikus kūrybiškumo, vaizduotės ir įvairių pojūčių panaudojimo pamokoje bei pažinimo, socialinių, komunikavimo kompetencijų ugdymas. Manau, kad šis metodas puikiai tiktų emociniam įsitraukimui ir sužadintų smalsumą:)
Labai ačiū mokytojai už pasidalijimą medžiaga ir idėjomis. Gal, jei rastumėte laiko, parašytumėte išsamiau apie siužeto metodą, gal turite konkrečių pavyzdžių?
Sveiki,
džiaugiuosi, kad Jūs turėjote galimybę stažuotis Suomijoje. Pildžiau paraišką, bet nepatekau į Jūsų grupelę. Dėkoju, kad pasidalinote gerąja patirtimi ir įspūdžiais.
Pagarbiai,
Rūta Paulikienė