Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

7 Comments on “Kokie literatūros klasikos personažai gali paskatinti jauną žmogų tobulinti savo būdą ir elgesį? Savo nuomonę pagrįskite aptardami 3–4 klasikos kūrinių personažus.”

  1. Tik medžiagos kaupimui buvo pasirinkta tokia forma ir ji man patiko( juk mokinys vertinamas etapais už rengimąsi viešajai kalba ; tikrai nepakenkė , kad pasidomėjo plačiau). Vėliau medžiagą siaurino, atsirinko, kas reikalinga. Jokiomis skaidrėmis kalbėdamas nesinaudojo. Viešąją kalbą pasakė puikiai ( beje, tuo metu kalbėjimo įskaitą stebėjo viešnia iš švietimo skyriaus, tai stebėjosi jauno vaikino branda, logiška kalba).

  2. Tai va ir sakoma, kad skaidres reikia daryti tik tikrai esant būtinybei, kai reikia vaizdinės medžiagos. Tai visi tada visą pranešimo tekstą pasirašytų, perskaitytų ir viskas…

  3. Kam tiek informacijos, teksto skaidrėse?
    Pažeistas ryšio su auditorija principas – mokinys bus prisirišęs prie pateikiamos informacijos. Arba klausytojai ne oratoriaus klausys, o skaitys tekstą (tada taip matoma, kad žodinė ir tekstinė informacija dubliuojasi).
    Pažeistas vizualumo principas: teksto slkaidrėse per daug.

    Tada reiktų leisti ir kitiems mokiniams į įskaitą atsinešti iš anksto pasirengtus užrašus.

  4. Visko per daug, jei tokiomis pateiktimis bus naudojamasi atsakinėjant, žiūrėsite viską vos ne filmo greičiu. Reikėtų išgryninti reikiamą informaciją, atsisakyti tų visų „gimė – mirė, parašė…”, juk tema ne apie tai…

Komentarai Išjungti.