Keturių kampų diskusija

Kiekviename klasės kampe pakabink po popieriaus lapą su tokiais pavadinimas: visiškai sutinku, šiek tiek sutinku, šiek tiek nesutinku, visiškai nesutinku. Pristatyk diskusijos temą. Tai gali būti tema po išeito knygos skyriaus. Ši tema turėtų būti įdomi mokiniams ir priverčianti juos pagalvoti ir pareikšti savo nuomonę. Tada duok mokiniams kelias minutes užrašyti savo idėjoms ant popieriaus lapo. Tai apsaugos mokinius nuo galimo sukčiavimo, kai jie tiesiog eis kartu su draugais į vieną kampą neapgalvoję temos. Kai mokiniai užrašo savo mintis, jie patys arba mokytojo padedami nusprendžia, kuriame kampe jie turėtų būti. Kai mokiniai jau susigrupuoja , duok jiems kelias minutes padiskutuoti tarpusavyje, kas lėmė tokią jų nuomonę tam tikra tema. Kol jie diskutuoja, jie gali paruošti vaizdinę medžiagą, iliustruojančią jų nuomonę. Po praėjusio duoto laiko pakviesk kiekvienos grupės deleguotą atstovą pristatyti savo grupės poziciją. Kai jau visos grupės pristatė savo nuomones, leisk mokiniams paskutinį kartą kiekvienam atskirai ant popieriaus lapo parašyti savo nuomonę ta pačia tema ir tada vėl pagal jų užrašymą mokiniai turi pasiskirstyti į skirtingus kampus. Kai mokiniai pasiskirsto, pastebėkite, ar kas nors pakeitė savo nuomonę, jei taip nutiko, pasidomėkite, kodėl.
(p.s. gal pravers, ypač, kai pabosta monotoniškos pamokos. Tinka visoms klasėms 🙂 )

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →