Dėl lituanistikos situacijos mokykloje

Lietuvos Respublikos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų sąjungos deleguoti nariai ir valdyba savo XIV suvažiavime, įvykusiame 2013 m. lapkričio mėn. 29 d. Klaipėdoje, svarstė susiklosčiusią lituanistikos situaciją – ugdymo turinį, egzaminus, kalbėjimo įskaitą, mokymosi priemones, bendradarbiavimą su ŠMM ir UPC – ir mokytojo lituanisto galimybes sėkmingai dirbti ir realizuoti jam iškeltus uždavinius ir priėjo prie išvadų, kurios nusiųstos Lietuvos Švietimo ir mokslo ministerijos viceministrei Genoveitai Krasauskienei.
Siūlome susipažinti su šiomis išvadomis:

Dėl lituanistikos situacijos mokykloje

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

4 Comments on “Dėl lituanistikos situacijos mokykloje”

  1. Ne, tokie „atsakymai” visai jėgas atima – tokia tuščiablerbystė…

  2. Pritariu. Baisiausia yra tai, kad nėra rašinio rengimo metodikos, mokytojai praktiškai savamoksliai – kaip tada galima tikėtis gerų rezultatų, kai kiekvienas dirba pagal savo susikurtą modelį, taip pat didelė problema 11-12 – raštingumo ugdymas.

Komentarai Išjungti.