Deginanti kempinė (žaidimas pamokos paįvairinimui)

Tai yra žaidimas, kurio pagalba mokytojas prakalbins net pačius tyliausius. Žaidimo metu galima naudoti kokį nors mažą daiktą arba kempinę, kuria valoma lenta. Kempinė labiausiai patinka mokiniams, nes sukelia netvarką. Mokiniai gali sėdėti savo vietose arba stovėti ratu, o mokytojas stovi klasės priekyje užsimerkęs arba nusisukęs į lentą. Jei mokiniai yra vyresni, geriau sustatyti juos ratu ir liepti perduoti kempinę iš rankų į rankas, nes mėtymasis gali tapti nekontroliuojamas. Taigi, kai mokytojas sako pradėti, mokiniai perdavinėja kempinę vienas kitam, o kai mokytojas sušunka „stop“, jie sustoja. Tas mokinys, kurio rankose tuo metu yra kempinė, turi atsakyti į mokytojo klausimą. Klausimai gali būti apie bet ką. Galima patikrinti, ar išmokta praėjusi pamoka, ar perskaityta istorija, kuri buvo užduota namų darbams, ir t.t.

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

8 Comments on “Deginanti kempinė (žaidimas pamokos paįvairinimui)”

  1. Aš irgi panaudojau per pamoką, žaidėme su siūlų kamuoliuku, nes šeštokai turėjo darbų pamokai atsinešti-pasinaudojau kitų kolegų mokymo priemonėmis savai pamokai.Aš galiu pasiūlyti dar vieną žaidimą penktokams, šeštokams.Mes pamoką pradedame tokia kalba:
    -Aš, mokinio vardas, atėjau į lietuvių kalbos pamoką ……. ir pasakyti apie savo nuotaiką, norus, galima ko nors paprašyti ir t.t.
    Pamoką baigiame irgi tokia kalba:
    _Aš buvau lietuvių kalbos pamokoje …(ir vėl pasako savo vertinimą, apie savijautą, apie sunkumus ar pasiekimus…)
    Kalba vaikai noriai.

  2. Puikus žaidimas. Šiandien klasėje žaidėme su minkštu kamuoliuku. Visi bijojo eiti prie lentos rašyti žodžių, tad kamuoliukas padėjo išspręsti problemą… Ačiū!

Komentarai Išjungti.