Ciklo „Pasakų lobynas: lietuvių liaudies ir literatūrinė pasaka“ planas (5 klasė)

Gebės vertinti klausomo teksto turinį ir raišką, išsakys savo nuomonę, remdamasis patirtimi. Gebės sąmoningai klausytis, taikys mokytojo
pasiūlytas aktyvaus klausymo strategijas. (1.2. – 1.3.)
Gebės reikšti mintis žodžiu ir stilinga kalba: paisys kalbos normų. (1.9.)
Gebės suprasti artimų vaikų patirčiai nesudėtingos kompozicijos ir raiškos įvairaus pobūdžio tekstus. Gebės nurodyti aiškiai išreikštą teksto
tikslą, temą, pagrindinę mintį, nusakys nuotaiką, nesunkiai atpažįstamas vertybes.
Gebės paaiškinti nesudėtingas netiesiogiai pasakytas mintis, grožiniame kūrinyje vaizduojamas situacijas remdamasis patirtimi. (2.1. – 2.1.B)
Gebės aptarti grožinio kūrinio vaizduojamojo pasaulio elementus (veiksmo vieta, laikas, veikėjas, veiksmas), vertins skaitomų tekstų turinį ir
raišką, pasakys savo nuomonę apie tekste rašomus dalykus, remiantis įspūdžiu, patirtimi. (2.1.C – 2.1.D)
Gebės atpažinti pasaką (2.1.6)
Gebės sąmoningai rašyti taikydamas strategijas ir žinias apie rašymo procesą. (3.3. – 3.3.C)
Tobulins naudojimosi IT įgūdžius
Gebės mokytojui padedant apmąstyti savo rašymo veiklą: paaiškinti, kas pasisekė, kas ne, kodėl, ką kitąkart reikėtų daryti kitaip; (1.10; 2.3. B;
3.4.C)

Lietuvių pasakos. „Gulbė karaliaus pati“.

Gebės atpažinti pasaką; gebės aptarti grožinio
kūrinio vaizduojamojo pasaulio elementus (
veiksmo vieta, laikas, veikėjas, veiksmas), vertins
skaitomo teksto turinį ir raišką; pasakys savo
nuomonę apie tekste rašomus dalykus, remiantis
įspūdžiu, patirtimi; įvardys teksto temą,
pagrindinę mintį, ras pagrindines teksto dalis (
įžanga, dėstymas, pabaiga).