Išsikelti kalbėjimo, klausymo, skaitymo, literatūros (kultūros) pažinimo, rašymo gebėjimų tobulinimo uždavinius ir numatyti būdus, kaip jų
siekti.; (1.10;2.3;3.3)
Sudaryti bendras pamokų taisykles, aptarti jų laikymosi svarbą; (1.3.1; 1.4.1; 1.8.2; 1.1.1)
Gebės skirti monologą ir dialogą (1.1.2)
Prisiminti žaidimų taisykles, žaidimų metu stebėti mokinius, siekiant geriau juos pažinti.
Pakartos pradinių klasių kursą, įsivertins savo gebėjimus, ugdysis poreikį tobulinti savo rašytinės kalbos gebėjimus;
Ugdysis poreikį tobulinti savo rašytinės kalbos gebėjimus; suprasti, kad kalbinė raiška priklauso nuo tikslo, situacijos ir adresato;
Gebės klausiami paaiškinti, kas pasisekė, kas ne, kodėl, ką kitąkart reikėtų daryti kitaip. (1.10; 2.3. B; 3.4.C)
Susipažinimas su mokiniais. Susipažinimas su vadovėliais. Veiklos numatymas.
Išsikelti kalbėjimo, klausymo, skaitymo,
literatūros ( kultūros) pažinimo, rašymo gebėjimų
tobulinimo uždavinius ir numatyti būdus, kaip jų
siekti.
Žaidimai. Žaidimų taisyklės. Pamokų taisyklės. Žaidžiame žaidimus. Skaičiuotės.
Remdamiesi savo patirtimi mokiniai sudarys
bendras pamokų taisykles, aptars jų laikymosi
svarbą; žaisdami įvairius žaidimus laikysis naujai
priimtų taisyklių, mokytojos padedami gebės
paaiškinti, kas pasisekė, kas ne, kodėl, ką kitąkart
reikėtų daryti kitaip.
Pradinių klasių kurso kartojimas. Kam reikalinga kalba.
Naudodamiesi pateikta medžiaga atliks įvairias
pradinių kalsių kartojimo užduotis,mokysis
įsivertinti savo ir draugų darbą; mokytojos
padedami gebės paaiškinti,kas pasisekė,kas
ne,kodėl,ką kitąkart reikėtų daryti kitaip.