2 Comments on “Audito pamoka 12 kl.”

  1. Jūs rimtai manote, kad aš tokius planus darau kiekvienai pamokai 🙂 🙂 🙂 ? Aišku, ne. Svarbu išlaikyti pamokos struktūrą, palikti laiko refleksijai, panaudoti efektyvių metodų. Man labai patinka „Mąstančios kepurės”, kur kiekviena kepurės spalva reiškia aspektą, kuriuo nagrinėjamas kūrinys ar situacija, pavyzdžiui, balta spalva – tik teigiamus dalykus, juoda – tik neigiamus, raudona – tik emocijas ir t.t. Šitas būdas (Bono ar pan.?) aprašytas senajame Avily, Aš vietoj kepurių darydavau spalvotus lankelius iš popieriaus. Arba galima pasidaryti tik skirtingas vėliavėles ir padėti ant stalo, kur dirba atitinkama grupė. Jei bus įdomu, paaiškinsiu išsamiau…
    Dar labai rekomenduoju debatus ar jų elementus (tinka ir klasės valandėlėms, o jas auditas itin priekabiai tikrina; galima daryti su tėvais per tėvų susirinkimą arba tėvų ir mokinių, mokinių – mokytojų debatus). Pasidomėkite forumo debatais :).

Komentarai Išjungti.