Kolegė Eglė Keturakienė dalijasi medžiaga iš Vidos Lisauskienės seminaro:
Rašinys ugdymo procese rašinio žingsniai, metodai, rašymo gebėjimus formuojančios užduotys
Svetainė, skirta lietuvių kalbos mokytojams
Kolegė Eglė Keturakienė dalijasi medžiaga iš Vidos Lisauskienės seminaro:
Rašinys ugdymo procese rašinio žingsniai, metodai, rašymo gebėjimus formuojančios užduotys
Komentarai Išjungti.
Sveiki, turiu klausimą, susijusį su literatūrinio rašinio modeliu. Ar gali literatūrinis rašinys susidėti iš tokių dėstymo pastraipų: pirma – analitinė (analizuojamas privalomo autoriaus kūrinys/ -iai), antra – analitinė (analizuojamas privalomo autoriaus kūrinys/ -iai), trečia – lyginamoji (privalomo autoriaus kūrinys/ -iai lyginamas su pasirinkto autorius kūriniu/ -iais). Ar ne per mažai būtų pasirinkto autoriaus kūrinio analizės? Ačiū.