Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

One Comment on “V. Salienė: apie kalbos pamokų planavimą 11- 12 kl.”

  1. Ir vėl planavimas bei jo principai pateikiami tik grynosioms kalbos (liaudiškai tariant, gramatikos) pamokoms, nors jau senių seniausiai į LIETUVIŲ KALBOS pamokų turinį įeina ir literatūra. Niekaip nesuprantu, kodėl tie žmonės, kurie taip sugalvojo, patys ignoruoja savo sugalvojimus?
    Kitas aspektas – nė vienas mokytojas, kuris galvoja apie egzaminus ir mokinių rezultatus per egzaminus, neskirs tiek laiko kažkokiems nepritaikomiems dalykams. Pavyzdžiui, kad mokinys parašytų samprotavimą (siūloma vieną per metus), jis turi turėti minčių, idėjų, t.y. jis turi turėti, ką pasakyti, o forma jau antrinis dalykas. Čia, šiame išplanavime, turiniui neskirta nė vienos pamokos, nekalbu jau apie ciklą… Išvada – jei norime rezultatų, o ne jų imitacijos, teks planuoti patiems :(.

Komentarai Išjungti.