Mūsų planų forma panaši į Pedagogikos psl esančių, trumpalaikių mes nerašome, nutarėm, kad jų reikia tik dirbantiems iki 3 metų.
Nežinau, kaip Jūsų mokykloje, mes dar rašome ir trumpalaikius planus savaitei. Aš šiemet buvau taip susiplanavusi,kad per savaitę turiu dvi gramatikos, dvi literatūros ir vieną kalbos ugdymo pamoką. Taip ir dėliojau pamokas, susiskaičiavusi, kiek per metus skirta gramatikai, literatūrai ir kalbos ugdymui. Kaip matėt, mano plane yra gebėjimų skiltis, tai mūsų mokykloje privaloma, ir rašydama planą 8 klasei gebėjimus taip lengviau buvo sudėti nukopijavus iš pedagogikos tinklapyje paskelbtų ilgalaikių planų pavyzdžių. Štai dirbti pagal tokį planą, kuris skelbtas minėtame tinklapyje, tikrai nesugebėčiau. Dėl tvirtinimo: mūsų mokykloje reikalavimai pakankamai griežti, o mokytojai, rašydami planus, metodinėse grupėse priima savo plano pavyzdį. Štai laukiam kitais mokslo metais audito, tai susitarimai dėl plano struktūros kiek keisis. O kaip Jūs darote? Tikriausiai ilgalaikis planas atrodo taip, kaip mano aprašytasis trumpalaikis?
Man klausimas iškilo: jums tinka tokie planai, kuriuose planuojama ne ciklais ir atskirai kalba ir literatūra? Pas mus tokių netvirtintų. O ir pačiam kaip atsirinkti, ką dienyne rašyt. Nes dabar atrodo, kad praeinam visą kalbos kursą, o paskui literatūros.
Mūsų planų forma panaši į Pedagogikos psl esančių, trumpalaikių mes nerašome, nutarėm, kad jų reikia tik dirbantiems iki 3 metų.
Nežinau, kaip Jūsų mokykloje, mes dar rašome ir trumpalaikius planus savaitei. Aš šiemet buvau taip susiplanavusi,kad per savaitę turiu dvi gramatikos, dvi literatūros ir vieną kalbos ugdymo pamoką. Taip ir dėliojau pamokas, susiskaičiavusi, kiek per metus skirta gramatikai, literatūrai ir kalbos ugdymui. Kaip matėt, mano plane yra gebėjimų skiltis, tai mūsų mokykloje privaloma, ir rašydama planą 8 klasei gebėjimus taip lengviau buvo sudėti nukopijavus iš pedagogikos tinklapyje paskelbtų ilgalaikių planų pavyzdžių. Štai dirbti pagal tokį planą, kuris skelbtas minėtame tinklapyje, tikrai nesugebėčiau. Dėl tvirtinimo: mūsų mokykloje reikalavimai pakankamai griežti, o mokytojai, rašydami planus, metodinėse grupėse priima savo plano pavyzdį. Štai laukiam kitais mokslo metais audito, tai susitarimai dėl plano struktūros kiek keisis. O kaip Jūs darote? Tikriausiai ilgalaikis planas atrodo taip, kaip mano aprašytasis trumpalaikis?
Man klausimas iškilo: jums tinka tokie planai, kuriuose planuojama ne ciklais ir atskirai kalba ir literatūra? Pas mus tokių netvirtintų. O ir pačiam kaip atsirinkti, ką dienyne rašyt. Nes dabar atrodo, kad praeinam visą kalbos kursą, o paskui literatūros.