Dalinuosi savo 2 pamokomis. Šiandien jas stebėjo Šviet. skyriaus metodininkė, kuri šiaip dar yra ir vadovaujančioji išorės vertintoja. Jai labai patiko 🙂 Na, ir pats jaučiau, kad pamokos labai sklandžios 🙂 (Abi pamokos vyko šiandien, iš eilės).
Aišku, čia tik rėmai, daug idėjų pasisavinta iš Jūsų, mielieji kolegos 😉 Bet juk tam mes ir esame, kad vieni iš kitų pasimokytume… 🙂
Fausto VEIKĖJAI (2)
9 Comments on “2 pamokos: ,,Fausto” veikėjai ir J. V. Gėtės „Faustas”- filosofinis kūrinys apie žmogų ir jo gyvenimo prieštaringumą”
Komentarai Išjungti.
Man irgi labai patiko. Manyčiau, kad būtina šia medžiaga pasinaudoti rengiant mokinius samprotavimui
Puiki medžiaga. Dėkui. 🙂
@arvida
Apie veikėjus toje pamokoje nevertinau pažymiais, o už atliktas užduotis ir darbą pamokoje visi gavo pliusą…Be abejo, ir daug pagyrimų 🙂 Vertinau pažymiu pastraipą, kurią kūrė per II pamoką.
Ačiū,puikios,įdomios užduotys. Labai smalsu ,ar Jūs vertinote mokinių darbą. Jei vertinote ,tai kaip (balais,kreditais…)?
@justa
Taip, būtent šito ir aš ieškojau (o pats buvau radęs labai nekokybišką įrašą). Ačiū 😉
@Petras Gedvilas
Gal šis tiks http://www.youtube.com/watch?v=LnLVRQCjh8c
Petrai, įdėkite nuorodą, kur rasti tos kinų poros įrašą, – turėjau, bet dabar nerandu…
IŠ pradžių buvau sumąstęs darbą tik poromis ir kiekvienam suolui skirti po veikėją. Paskui sugalvojau įdėt to grupinio darbo elementų. Klasėj 25 mok., taigi sudariau atsitiktine tvarka tris grupes, susistumdėm stalus. Grupė gavo po veikėją. Parinkau aš, nors galima juk išsitraukti ir pan…
Turiu pastebėti, kad mokiniai labai nuoširdžiai dirbo (kaip ir aš 🙂 ). Man tereikėjo tam darbui vadovauti (rodžiau viską ekrane). Na, o pamoką (antrąją) paįvairinau dar video, kur kiniečių pora- be vienos rankos mergina ir be kojos vaikinas- šoka baletą… Tiesiog ,,suvedžiau” į tai, kad yra gyvenime labai gražių akimirkų, labai stiprių žmonių, ieškančių, kuriančių, įkvepiančių…
Šaunu kaip visada. O kaip paskirstėte, kam kurį veikėją aptart?