Kaip mokomoji medžiaga, siūlomi atraminiai kontekstai, kalbos ugdymo temos kartu su įprastu kalbos žinių mokymu gali skatinti mokinių kūrybiškumą?
Kokiu būdu vadovėlių autorių sukurtos dalyko pažinimo struktūros, užduotys, vizuali medžiaga gali padėti mokytojui dirbti su savo klase šiuolaikiškai?
Ar įmanoma sulaužyti stereotipus, kad mokytis lietuvių kalbos pamokose yra sunku ir nuobodu?
Kokie mokinių įsitraukimą skatinantys metodai, kalbinę patirtį išbandantys ir plečiantys patyrimai padeda ugdyti vaizduotę ir lemia mokinių įsitraukimą?
Šiuos ir panašius klausimus lektorės aptars dialoginiu būdu – iš vadovėlio kūrėjos ir mokytojos praktikos patirčių.
Lektorės: lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos ekspertės Onutė Baumilienė ir Aldona Šliažaitė
Data (laikas): 2022-04-15, 15:00 – 16:00 val.