Kaip ruošiamės 2014 m. PUPP-o kalbėjimo dalies egzaminui (II etapas)

Mokiniams pakankamai sunku savarankiškai sudaryti  viešosios kalbos sudėtinį planą – trūksta įgūdžių. Manau, kad, klasėje bendromis pastangomis išnagrinėjus viešosios kalbos pavyzdį,   mokiniai galėtų  sudaryti sudėtinį tos kalbos planą, taip …

Kaip ruošiamės 2014 m. PUPP-o kalbėjimo dalies egzaminui (II etapas) Skaityti daugiau

Kaip ruošimės 2014m. PUPP-o kalbėjimo dalies egzaminui (I etapas)

Su mokiniais dirbdami grupėmis aptarsime 2014 m. PUPP-o  potemes: grupėse pasidalinsime temas (KALBA, LITERATŪRA, KULTŪRA) ir analizuosime užduočių formuluotes:  ieškosime jose raktinių žodžių, formuluosime viešosios kalbos temą, galimą pagrindinę mintį, …

Kaip ruošimės 2014m. PUPP-o kalbėjimo dalies egzaminui (I etapas) Skaityti daugiau

Simonas Daukantas (kūrybiniai mokinių darbai kaip mokomoji priemonė )

Gimnazijoje vykdėme projektą, skirtą S. Daukantui. Tai buvo viktorina ir kūrybiniai darbai. Pridedu geriausius mokinių darbus, kurie gali būti panaudoti kaip mokomoji medžiaga pamokoje. Kas pageidautų viktorinos klausimų su pateiktimis, …

Simonas Daukantas (kūrybiniai mokinių darbai kaip mokomoji priemonė ) Skaityti daugiau